marți, 11 noiembrie 2014

~ M-aș pierde-n ochii tăi, o veșnicie ~



M-aș pierde-n ochii tăi, o veșnicie 
Și inc-un infinit, iubite, dragul meu. 
Iubirea ne-o purtăm, mereu în tăinicie 
Dragostea ne-o ducem, înspre apogeu. 

Că inima din piept, îmi bate pentru tine...
Tu știi deja, că viața mea, ești tu.
Ochii, de nu-ți zăresc, trăiesc doar în suspine
Și-n tâmpla mea iubite, dansează tunetu'

Și Cerul se despică, cad norii pe pământ
Când glasul nu-ți aud, măcar un ceas.
Tânjesc ca să aud, din buze-ți, un cuvânt
Mi-e pansament la rană, iubite, al tău glas.

Hai să te pierzi cu mine, în noaptea de cleștar
Când stelele străjere, ne cântă la ureche.
Să aruncăm în hău, ce-i trist și ce-i amar
Tu ești iubirea mea, eu sunt a ta pereche.

ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══JMF═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ
Autor:Jurca Marinela Florina.
30:09:2014


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu