marți, 30 septembrie 2014

~ Când din cer cade o stea ~



Câte stele are cerul, ai mei ochi, lacrimi au curs 
Te-am căutat, mereu prin ele, fiind iubita mea, distrus!
Sărutam și urma care, pașii tăi, au amprentato 
Clipa'n care ai plecat, din suflet, am blestemato!

Au căzut atâtea stele și în locul lor, sunt alte'
Dar nu pot să le ating, orcat de mult m-aș răzbate.
Te-aș cuprinde inc-o dată, draga mea, la pieptul meu
Că azi dorul ce ți-l port, mă poartă spre apogeu!

Cum dispar în zori de zi, stelele din cer, cu mia...
Le pivesc, încep să plâng, și m-apucă nebunia!
La fel te-am privit pe tine, mi-ai zâmbit și ai plecat
Am rămas plângând în urmă, unde tu m-ai aruncat!

Când din cer cade o stea, o privesc și-mi pun dorința
Ea nimic nu simte, steaua...eu port toată suferința!
Au căzut atâtea stele, luând dorințele cu ele...
Dar nici una n-a putut, de tristețe să mă spele!

Singur stau în trista-mi noapte, și cu ochii-s tot pe cer
Poate cade-o altă steauă, o dorință-i...tot ce sper!
Vreau din nou să te privesc și la piept să mi te strâng
Lacrimi, doruri și iubire, draga mea, în mine plâng!

ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══JMF═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ
Autor:Jurca Marinela Florina.
18:08:2014


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu