marți, 30 septembrie 2014

~ În câte nopți iubirea mea.... ~



Se-mbată noaptea cu suspine 
Din cer plouă cu stropi de-arginți 
Aș vrea să fii din nou cu mine 
Dar nu mai vreau ca să mă minți! 

Plânge văzduhul și... te cheamă!
-Și eu te chem, la pieptul meu-
Iubirea noastră, se destrăma?
Azi dorul tău, mi-e mult prea greu!

În câte nopți iubirea mea....
Te-am învelit cu mii de șoapte?
Mi-ai fost pe cer o mândră stea...
Că știam că altfel nu se poate!

Îmi ești și cer, dar și pământ...
Cum ești și suferința toată!
Și lucrul care-l am mai sfânt...
De ce azi sunt abandonată?

Spuneai că pentru mine mori
-Și te renaști, a doua oară-
Azi nu-mi răspunzi nici la scrisori
-Din viață ta, m-ai dat afară-

ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══JMF═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ
Autor:Jurca Marinela Florina.
22:08:2014


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu