marți, 30 septembrie 2014

~ De ce minți că m-ai uitat? ~



De ce fugi de amintirea, care încă ne mai leagă, 
De ce minți că m-ai uitat, când și azi, încă-ți sunt dragă? 
Știu că încă mă iubești, încă te gândești la mine... 
Și în nopțile ce-ți dor, ți-ai dori să fiu cu tine!

Să nu rupi tu firul care, dragostea ne-o ține strâns...
Nu uita iubite dragă, că și ochii mei au plâns!
Chiar de azi noi nu mai suntem 'impreuna'... ne iubim!
Și nu trece vreo secundă, în care nu ne dorim!

Am lăsat să cearnă timpul, peste noi cu fulgi de foc
Să ne fim așa departe, să nu fim noi la un loc.
Dar nici focul, cum nici timpul, din suflet nu-mi te va lua
Chiar de-nchid ochii și mor, tu rămâi iubirea mea!

Te-ntreb acum de încă simți, sărutarea mea fugară
Eu aud încă și-acum, trenul cum suna în gară.
A trecut amar de vreme, și-am trăit din nostalgie
Însă dragostea ce-ți port, nu piere, e pe vecie!

Azi nu ne vorbim deloc, ne purtăm ca doi străini
Și cărarea dintre noi, presărată-i doar cu spini.
Eu aș alerga spre tine, și desculță dragul meu
Orice-aș face și știi bine, pentru tine, nu mie greu!

Dar n-am să forțez eu soarta, nu e scris să fii al meu
Însă cum să te uit oare? Spune-mi tu, e foarte greu!
Îmi plâng ochii în neștire, rău mă doare sufletul...
Și prin viață îmi tot trece, doar ploaia și tunetul!

ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ══JMF═══ ღೋƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒღೋ
Autor:Jurca Marinela Florina.
31:08:2014


Un comentariu: